გაკვეთილის მასალები


გაკვეთილის  მთავარი თემა
renesansi
სწავლების საფეხური
6კლასი


მოსწავლეთა პროფილი
30 ,მოსწავლე


გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
ამ გაკვეთილით მიიღებენ ზოგად იმფორმაციას რენესანსის ეპოქის მხატვრებზე.
მოახდენენ შედარებას , მხატვრების კონკრეტულ ნახატებზე



გაკვეთილის მიზნები და შედეგები

მოსწავლემ შეძლოს განასხვავოს ამ ეპოქის მხატვრების ნამუშევრები ერთმანეთისგან.
გაეცნოს ამ პერიოდის ნიმუშებს.
წინასწარი ცოდნა

გამოიყენოს განვლილი მასალა , საგაკვეთილო პროცესში მიღებული ცოდნა.
მხატვრული საშუალებები


შეფასების საგანი და პროცედურები

თუკი მოსწავლე აქტიურად ჩაერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში, გამოხატავს ინტერესს მოცემული თემისადმი,ლოგიკური და თანმიმდევრული იქნება მისი მსჯელობა და ანალიზი. შეპასება შეიძლება იყოს განმავითარებელიც და განმსაზღვრელიც.



სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები

მოსწავლის სახელმძღვანელო,ალბომები.
ვიზუალური  მასალის საჩვენებლად გამოვიყენოთ კომპიუტერი.



გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
აქტივობა 1. მასწავლებელი ავალებს მოსწავლეებს მოკლედ მიმოიხილონ ეპოქა.
აქტივობა 2. მასწავლებელი ავალებს მოსწავლეებს ყურადღებით განიხილონ სახელმძღვენელოში არსებული სურათები.
აქტივობა 3. მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ „ლეონარდო და-ვინჩის“ „მონალიზას“პორტრეტის განხილვა
აქტივობა 4. შეძლონ გაარჩევა რა ხერხებია გამოყენებული ამ ნახატის შესაქმნელად.
ამის მერე მასწავლებელი უხსნის მოსწავლეებს ამ ეპოქის დამახასიათებელ გამოხატულებებს.




შეფასების რუბრიკა


კრიტერუმი
მინიმალური
საშუალო
მაქსიმალური
მოძიებული მასალა
მცირე იმფორმაცია
ნაწილობრივი მასალა
სრული იმფორმაცია
ჩართულობა გაკვეთილზე
თუ მოსწავლე ვერ ახერხებს საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობას
თუ მოსწავლე ნაწილობრივ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
თუ მოსწავლე აქტიურად ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში და ამომწურავად პასუხობს თემას
თემის საბოლოო შეჯამება
თუ მოსწავლე ვერ აკავშირებს მოძიებულ მასალას და გაკვეთილს ერთმანეთს
თუ მოსწავლე ახერხებს სახელმზღვანელოში არსებული იმფორმაციის განხილვას
თუ მოსწავლე მოძიებულ და სახელმძღვანელოში არსებულ იმფორმაციას აკავშირებს ერთმანეთს

No comments:

Post a Comment